مديريت آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

نام و نام خانوادگی آنکال شماره تماس نام و نام خانوادگی پشتیبان شماره تماس  

آنکال شبکه

مهندس مسعود شجاعی

09151105027

مهندس وحید یاری مقدم

09352589939 1-10 هر ماه

مهندس امیر حسین زاده

09158004655

مهندس مسعود شجاعی

09151105027 11-20 هر ماه

مهندس وحید یاری مقدم

09352589939

مهندس امیر حسین زاده

09158004655 21-31 هر ماه

آنکال سخت افزار

مهندس مرتضی طاهری

09359493820

مهندس وحید یاری مقدم

09352589939 1-10 هر ماه

مهندس هادی اسکندری

09151184052

مهندس مرتضی طاهری

09359493820 11-20 هرماه

مهندس وحید یاری مقدم

09352589939 مهندس هادی اسکندری 09151184052 21-31 هر ماه 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

میانگین
کاربر1
کاربر2
کاربر3
کاربر4
کاربر5
کاربر6
کاربر7

کاربر1
کاربر2
کاربر3
کاربر4
کاربر5
کاربر6
کاربر7

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

9.jpg - 103.39 کیلو بایت

 

971208 1.jpg - 103.39 کیلو بایت

971208 1.jpg - 103.39 کیلو بایت

 

 

971208 1.jpg - 103.39 کیلو بایت

971208 1.jpg - 103.39 کیلو بایت

971208 1.jpg - 103.39 کیلو بایت

971208 1.jpg - 103.39 کیلو بایت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

  اهم پروژه‌های گروه آمار در سال 1397

 

1- بازنگری و بازطراحی فرآیندها و ساختارهای ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات در سامانه اتوماسیون آماری 

زمان بهره برداری پروژه:  اسفند 1397

مدت زمان انجام پروژه :   900   نفر ساعت                 

مخاطبین پروژه:  مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت، ریاست دانشگاه، معاونت‌ها، بیمارستان‌ها ( هر یک به تناسب جایگاه در ساختار اداری و حوزه ماموریت ) ، رابطین آماری

اهداف پروژه:   افزایش کارآیی، کاهش خطای ورود داده، سرعت و صحت گزارش‌گیری

اقدامات انجام شده: با توجه به گذشت بیش از هشت سال از فعالیت سامانه اتوماسیون آماری در دانشگاه و اضافه شدن امکانات جدید به این نرم افزار کلیه فرایندهای بازنگری و بازطراحی  شد.

این بازنگری به ویژه در سطوح دسترسی(824 کاربر فعال)، صفات(1700 صفت) ، اقلام اطلاعاتی/آماری(240 قلم) ، فرم‌های آماری/ اطلاعاتی (152 مورد)صورت پذیرفته است.

 

 

Picture1.png - 814.99 kB

2- طراحی دشبورد داده‌های سپاس 5 ساله در سه قالب مدیریتی، استراتژیک و تحلیلی

زمان بهره برداری پروژه:  دی 1397

مدت زمان انجام پروژه :   1200 نفر ساعت     

مخاطبین پروژه:  مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت، معاونت درمان وزارت، ریاست دانشگاه

اهداف پروژه:   ارائه گزارش های تحلیلی ویژه مدیران ارشد وزارت و دانشگاه با استفاده از بصری سازی داده

اقدامات انجام شده:  اطلاعات سپاس در سه بخش اصلی اطلاعات پرونده‌های بیماران، خدمات ارائه شده و کد تشخیص هر پرونده در 5 سال گذشته از مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت دریافت گردید. اطلاعات دریافتی در بانک اطلاعاتی سامانه دشبوردهای دانشگاه بازگردانده شد. داده دریافت شده فاقد اطلاعات محل ارائه خدمت (نام بیمارستان) و ساعت ترخیص و پذیرش بیمار،  بود، این 3 آیتم برای تمام پرونده‌ها از داده‌های سپاس دانشگاه مشهد استخراج و به داده دریافتی اضافه، سپس عملیات پاکسازی داده انجام گردید.

 

Picture2.png - 579.71 kB

3- ایجاد فرایند ثبت الکترونیکی آمار مأموریت های تصادفی پایگاه های جاده ای و شهری خراسان رضوی

زمان بهره برداری پروژه:  آذر 1397

مدت زمان انجام پروژه :   10  نفر ساعت     

مخاطبین پروژه:  مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی

اهداف پروژه:  

  • ایجاد بستری یکپارچه برای واحدهای اورژانس تحت پوشش ستاد هدایت دانشگاه
  • ایجاد دسترسی به روز و مطمئن برای ثبت اطلاعات پایگاه‌های اورژانس

اقدامات انجام شده:

  • تعریف صفات، قلم آماری و فرم آماری
  • ایجاد دسترسی خاص برای پنج پست پایگاه های اورژانس (تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشاور)
  • پشتیبانی فرم

 

 

 

4- ایجاد فرایند ثبت الکترونیکی اطلاعات دبيرخانه اسناد راهبردي سلامت و امنيت غذايي استان خراسان رضوي

زمان بهره برداری پروژه:  بهمن 1397

مدت زمان انجام پروژه :   100  نفر ساعت     

مخاطبین پروژه:  دانشکده ها-مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

اهداف پروژه:  

ایجاد بستری مطمئن در دانشگاه برای نگهداشت اسناد راهبردی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی

اقدامات انجام شده:

  • تعریف صفات، قلم آماری و فرم آماری
  • تعریف پست و کاربری ورود جهت 6 کارشناس معاونت ها و دبیر دبیرخانه کارگروه
  • ایجاد دسترسی خاص برای کلیه پست ها
  • برگزاری جلسه آموزشی جهت کارشناسان معاونت ها

 

 

 

 

5- ایجاد فرایند ثبت الکترونیکی پایش برنامه عملیاتی دانشکده ها در سامانه اتوماسیون آماری دانشگاه 

زمان بهره برداری پروژه:  دی 1397

مدت زمان انجام پروژه :   60  نفر ساعت     

مخاطبین پروژه:  دانشکده ها-مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

اهداف پروژه:

  • ایجاد بستری یکپارچه برای ارزیابی عملکرد فعالیت‌های دانشکده‌ها در حوزه تحصیلات تکمیلی
  • ارائه گزارش مدون و ماهانه از میزان پیشرفت اهداف برنامه‌ها

اقدامات انجام شده:

  • برگزاری جلسات با مدیریت تحصیلات تکمیلی
  • تعریف صفات، قلم آماری و فرم آماری
  • تعریف پست و کاربری ورود جهت 8 کارشناس دانشکده و 3 ارزیاب مدیریت تحصیلات
  • ایجاد دسترسی خاص برای کلیه پست ها
  • تخصیص زمانبندی ورود اطلاعات برای کلیه پست ها
  • برگزاری جلسه آموزشی جهت کارشناسان دانشکده ها
  • پشتیبانی فرم

 

6- چاپ عملکرد ده ساله دانشگاه با ساختار سالنامه(1386-1396) 

 زمان بهره برداری پروژه:  آذر 1397

مدت زمان انجام پروژه :   300   نفر ساعت     

مخاطبین پروژه:  مدیران ارشد دانشگاه

اهداف پروژه:

  • مستند سازی شاخص های عملکردی دانشگاه
  • ارائه گزارش مدون و سالانه از شاخص های اصلی دانشگاه

اقدامات انجام شده:

  • بررسی تمامی اطلاعات موجود در گروه آمار
  • تحلیل اطلاعات و انتخاب شاخص های اصلی
  • تدوین پیش نویس
  • ارسال برای معاونین دانشگاه جهت نظرخواهی و تکمیل
  • راحی و چاپ

 

254.png - 81.36 kB

 

7- تدوین نهایی شاخص های جامع نظام سلامت

زمان بهره برداری پروژه:  بهمن 1397

مدت زمان انجام پروژه :   300   نفر ساعت     

مخاطبین پروژه:  وزارت بهداشت، کلیه دانشگاه های علوم پزشکی، مرکز آمار ایران

اهداف پروژه:  

  • تدوین و مستندسازی شاخص‌های نظام سلامت
  • یکپارچه سازی منابع شاخص ها

اقدامات انجام شده:

  • تشکیل جلسه با صاحب نظران
  • بررسی متون و منابع شاخص ها
  • نهایی سازی مستند و تحویل به وزارت متبوع

 

8- تحلیل تاثیر دستورالعمل بخش های اورژانس 

 زمان بهره برداری پروژه:  بهمن 1397

مدت زمان انجام پروژه :   300   نفر ساعت  

   

9- تحلیل شاخص های 18 گانه اورژانس و استخراج از  

 زمان بهره برداری پروژه:  بهمن 1397

مدت زمان انجام پروژه :   300   نفر ساعت    

 

10 تحلیل شاخص های آزمایشگاه و استخراج از HIS 

زمان بهره برداری پروژه:  بهمن 1397

مدت زمان انجام پروژه :   300   نفر ساعت     

مخاطبین پروژه:  معاون و مدیران درمان و مدیران بیمارستانها، رابطین آمار

اهداف پروژه:

ارتقا فرایند جمع آوری اطلاعات شاخص های 18 گانه و حذف فرایند دستی

مرجع قرار دادن نرم افزار HIS برای آمار های رسمی دانشگاه

اقدامات انجام شده:

  • تحلیل دقیق فرایند ثبت اطلاعات در اسکرینینگ
  • تعریف صورت و مخرج کلیه شاخص ها
  • ایجاد گزارش کنترلی برای صحت سنجی شاخص ها
  • مانیتور دقیق اطلاعات
  • تدوین دستور العمل

 

 

 

منوی نمایش در موبایل