مديريت آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

عنوان خدمت : کندی سرور

 

شرح خدمت :ابتدا مسئول دیتابیس درخواست کندی سرور را در سامانه Jira ثبت می کند . سپس کارشناسان واحد نرم افزار درخواست را بررسی نموده اگر مشکل از سرویس SQL باشد ، مشکل بررسی و بعد از رفع آن به مسئول دیتابیس واحد درخواست کننده اعلام میگردد. در غیر این صورت علت کندی بررسی میشود، در صورتی که مشکل از اسکریپتهای سامانه های مرتبط باشد باشد اسکریپتها جهت پیگیری به مسئول دیتابیس واحد اعلام میشود در غیر این صورت بررسی و تصمیم گیری توسط واحد نرم افزار در جهت کندی ایجاد شده صورت میگیرد و اگر کندی در حوزه SQL server نباشد به واحد زیرساخت جهت بررسی سیستم عامل و شبکه ارسال می گردد.

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

عنوان خدمت : بازگرداندن دیتابیس


شرح : ابتدا مسئول دیتابیس واحد درخواست کننده ، درخواست خود را در سامانه Jira ثبت می کند . سپس دیتابیس توسط کارشناس گروه دیتابیس ریستور خواهد شد و به مسئول دیتابیس واحد درخواست کننده اعلام می شود .

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

عنوان خدمت : تغییر مسئول سایت شیرپوینت

 

 شرح :

ابتدا به واحد مربوطه توسط نامه اتوماسیون اعلام می شود که مسئول جدید سایت شیرپوینت را معرفی نماید.

همراه این نامه، فایل قوانین سایت های شیرپوینت نیز جهت مطالعه و امضا ارسال می شود.

 سپس مدیر واحد مربوطه باید فایل قوانین سایت های شیرپوینت را از سایت HIT دانلود کرده و مطالعه نماید و آن را امضا کند و به همراه معرفی مسئول سایت جدید، اسکن فایل قوانین سایت امضا شده را ارسال نماید. سپس کارشناس واحد نرم افزار دسترسی لازم را روی سایت شیرپوینت به ایشان اعطا خواهند کرد و فایل های آموزشی شیرپوینت را در اختیار ایشان قرار می دهند.

 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 عنوان خدمت : راه اندازی سرور


شرح : ابتدا با ارسال یک نامه از واحد درخواست کننده شرایط مورد درخواست جهت راه اندازی سرور به مدیریت آمار و فناوی اطلاعات ، اعلام میگردد . بعد از بررسی سرور، واحد زیرساخت سیستم عامل و دیگر نرم افزارهای متناسب با سرور را نصب و سپس به واحد نرم افزار جهت راه اندازی SQL server تحویل میگردد، بعد از نصب در صورت بیمارستانی بودن، سرور به واحد HIS تحویل داده خواهد شد در غیر این صورت به واحد درخواست کننده تحویل میگردد .

 

عنوان خدمت : راه اندازی سرور

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

عنوان خدمت:   

 

 درخواست هاست دیتابیس
نوع خدمت:   

 

خدمت به کارمندان

شرح خدمت: 

 

 

سازمانها و ارگان ها، جهت میزبانی و نگهداری اطلاعات مانند جداول و گزارشات نیاز به بانک اطلاعاتی (پایگاه داده یا دیتابیس) خواهند داشت که در صورت بررسی درخواست و پذیرفته شدن آن می توان براساس نیاز سازمان سروری از سرور های دانشگاه برای نگهداری پایگاه داده انتخاب می شود .  

مدارک موردنیاز:

 

 

ارسال نامه اتوماسيون درخواست هاست و ذکر مولفه های :

1-ورژن SQl  که سامانه می تواند پشتیبانی کند

2-مقدار Ram  مورد نیاز

3-میزان تراکنش های معمول دیتابیس

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

 بعد از امکان سنجی درخواست و بررسی آن یک روز جهت راه اندازی

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:     

در زمان عملیاتی شدن مولفه مشخص می گردد.

       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 

 

 

منوی نمایش در موبایل