- بازدید: 6436
صفحه اصلی | پست الکترونیک | العربیه | English
عنوان خدمت: |
|
ایجاد و تغییر در گروه ها و دسته بندی یوزرها | |
نوع خدمت: |
|
خدمت به کسب و کار - ویژه مسئولین فناوری اطلاعات |
|
شرح خدمت: |
مسئولین فناوری اطلاعات هر مرکز با توجه به تغییرات سازمانی، در اکتیودایرکتوری نسبت به ایجاد یا تغییر یک گروه نیاز دارند. لذا پس از ارسال ایمیل به مسئول واحد زیرساخت و بررسی های لازم تغیرات اعمال خواهد شد. |
||
مدارک موردنیاز: |
|
ارسال ایمیل |
|
جزئیات خدمت |
|
||
متوسط زمان ارایه خدمت: |
90 دقیقه | ||
ساعات ارائه خدمت: |
ساعات اداری | ||
تعداد بار مراجعه حضوری: | مراجعه حضوری ندارد | ||
هزینه ارائه خدمت: | رایگان | ||
نحوه دسترسی به خدمت: | ارسال ایمیل توسط مسئول فناوری اطلاعات | ||
|
|
||
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت |
|||
|
عنوان خدمت: |
|
درخواست مشخصات سخت افزاری | |
نوع خدمت: |
|
خدمت به کسب و کار | |
شرح خدمت: |
|
به منظور راه اندازي سرويس هاي نرم افزاري در واحد ها و استفاده بهينه کاربران ميبايست از سرور هاي مناسب براي اين منظور استفاده نمود که در حال حاضر برند HP از لحاظ کيفيت ، قيمت و خدمات پس از فروش و فراواني استفاده در ايران مناسب ميباشد
|
|
مدارک موردنیاز: |
|
نامه اداری از طریق اتوماسیون - (درخواست مشخصات سخت افزار) |
|
جزئیات خدمت |
|
||
متوسط زمان ارایه خدمت: |
از زمان ارجاع نامه و در صورت تکميل بودن اطلاعات درخواستي دو روز |
||
ساعات ارائه خدمت: |
ساعات اداری | ||
تعداد بار مراجعه حضوری: | به ازای مشکلات احتمالی در فرآیند خرید تماس تلفنی انجام می شود. | ||
هزینه ارائه خدمت: | رایگان | ||
نحوه دسترسی به خدمت: | |||
|
|
||
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت |
|||
|
عنوان خدمت: |
|
ایجاد و پیکربندی ماشین مجازی | |
نوع خدمت: |
|
خدمت به کسب و کار - ویژه مسئولین فناوری اطلاعات دانشگاه |
|
شرح خدمت: |
|
یک ماشین مجازی از منابع فیزیکی یک کامپیوتر استفاده می کند. این منابع می توانند پردازنده، حافظه رم و یا دیسک های ذخیره سازی باشند. ماشین های مجازی با بهره گیری از این منابع، یک نوعی از کامپیوتر را شبیه سازی می کنند. مجازي سازي سرور ها و استفاده از ماشين هاي مجازي باعث صرفه جويي در هزينه هاي خريد سرور ، مصرف انرژي ، افزايش مديريت و نظارت ، افزايش سرعت و کيفيت سرويس ها ي نرم افزاري ، افزايش راندمان کاري و سهولت در پشتيبان گيري از اطلاعات، استفاده بهينه از سخت افزار ها ، کاهش فضاي فيزيکي براي نگهداري سرور ها ، آلودگي صوتي و حرارتي پائين تر و ... ميگردد .
|
|
مدارک موردنیاز: |
|
1- تکميل فرم پيوست حاوي مشخصات و اطلاعات تکميلي سرور مجازي مورد درخواست (دریافت فایل) 2- ارسال فرم توسط ايميل يا نامه اتوماسيون به مديريت فناوري اطلاعات |
|
جزئیات خدمت |
|
||
متوسط زمان ارایه خدمت: |
از زمان ارجاع نامه و در صورت تکميل بودن فرم پيوست حداقل سه روز کاري |
||
ساعات ارائه خدمت: |
ساعات اداری | ||
تعداد بار مراجعه حضوری: | یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها) | ||
هزینه ارائه خدمت: | رایگان | ||
نحوه دسترسی به خدمت: | ایمیل و اتوماسیون اداری | ||
|
|
||
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت |
|||
|
عنوان خدمت: |
|
ارسال سرور جهت پيکربندي و تست اصالت | |
نوع خدمت: |
|
خدمت به کسب وکار- ویژه مسئولین فناوری اطلاعات |
|
شرح خدمت: |
|
پس از انتخاب سرور مناسب HP و خرید آن، مشخصات و پارت نامبرهای قطعات سرورتوسط کارشناسان گروه زیرساخت از نظر گارانتی و اصالت کالا بررسي می گردد تا در صورتیکه قطعات مورد تائید نباشد از آن استفاده نشود و از خطرات احتمالی ناشی از استفاده قطعات تقلبی جلوگیری شود.
|
|
مدارک موردنیاز: |
|
ارسال نامه از طریق اتوماسيون و ذکر موارد مورد نیاز - نوع سيستم عامل
|
|
جزئیات خدمت |
|
||
متوسط زمان ارایه خدمت: |
از زمان ارجاع نامه و در صورت تکميل بودن اطلاعات درخواستي
|
||
ساعات ارائه خدمت: |
ساعات اداری | ||
تعداد بار مراجعه حضوری: | دو بار (ارسال و تحویل سرور) | ||
هزینه ارائه خدمت: | رایگان | ||
نحوه دسترسی به خدمت: | مکاتبه اداری | ||
|
|
||
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت |
|||
|