مديريت آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
       
عنوان خدمت:   

 

ایجاد و تغییر در گروه ها  و دسته بندی یوزرها
نوع خدمت:   

 

خدمت به کسب و کار - ویژه مسئولین فناوری اطلاعات

شرح خدمت: 

   

مسئولین فناوری اطلاعات هر مرکز با توجه به تغییرات سازمانی، در اکتیودایرکتوری نسبت به ایجاد یا تغییر یک گروه نیاز دارند. لذا  پس از ارسال ایمیل به مسئول واحد زیرساخت و بررسی های لازم تغیرات اعمال خواهد شد.

مدارک موردنیاز:

 

 

ارسال ایمیل

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

 90 دقیقه

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری: مراجعه حضوری ندارد
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:      ارسال ایمیل توسط مسئول فناوری اطلاعات
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 


امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
       
عنوان خدمت:   

 

درخواست مشخصات سخت افزاری
نوع خدمت:   

 

 خدمت به کسب و کار

شرح خدمت: 

 

 

به منظور راه اندازي سرويس هاي نرم افزاري در واحد ها و استفاده بهينه کاربران ميبايست از سرور هاي مناسب براي اين منظور استفاده نمود که در حال حاضر برند HP از لحاظ کيفيت ، قيمت و  خدمات پس از فروش و فراواني استفاده در ايران مناسب ميباشد

 

مدارک موردنیاز:

 

 

نامه اداری از طریق اتوماسیون - (درخواست مشخصات سخت افزار)

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

از زمان ارجاع نامه و در صورت تکميل بودن اطلاعات درخواستي  دو روز

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  به ازای مشکلات احتمالی در فرآیند خرید تماس تلفنی انجام می شود.
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:       
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 


امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

       
عنوان خدمت:   

 

ایجاد و پیکربندی ماشین مجازی
نوع خدمت:   

 

خدمت به کسب و کار - ویژه مسئولین فناوری اطلاعات دانشگاه

شرح خدمت: 

 

 

یک ماشین مجازی از منابع فیزیکی یک کامپیوتر استفاده می کند. این منابع می توانند پردازنده، حافظه رم و یا دیسک های ذخیره سازی باشند. ماشین های مجازی با بهره گیری از این منابع، یک نوعی از کامپیوتر را شبیه سازی می کنند. مجازي سازي سرور ها و استفاده از ماشين هاي مجازي باعث صرفه جويي در هزينه هاي  خريد سرور ، مصرف انرژي ، افزايش مديريت و نظارت ، افزايش سرعت و کيفيت سرويس ها ي نرم افزاري ، افزايش راندمان کاري و سهولت در پشتيبان گيري از اطلاعات، استفاده بهينه از سخت افزار ها ، کاهش فضاي فيزيکي براي نگهداري سرور ها ، آلودگي صوتي و حرارتي پائين تر و ... ميگردد .

 

مدارک موردنیاز:

 

 

1-      تکميل فرم پيوست حاوي مشخصات و اطلاعات تکميلي سرور مجازي مورد درخواست (دریافت فایل)

2-     ارسال فرم توسط ايميل يا نامه اتوماسيون به مديريت فناوري اطلاعات

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

از زمان ارجاع نامه و در صورت تکميل بودن فرم پيوست حداقل سه روز کاري

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:       ایمیل و اتوماسیون اداری
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 


امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

       
عنوان خدمت:   

 

ارسال سرور جهت پيکربندي و تست اصالت
نوع خدمت:   

 

  خدمت به کسب وکار- ویژه مسئولین فناوری اطلاعات

شرح خدمت: 

 

 

پس از انتخاب سرور مناسب HP و خرید آن، مشخصات و پارت نامبرهای قطعات سرورتوسط کارشناسان گروه زیرساخت از نظر گارانتی و اصالت کالا بررسي می گردد تا در صورتیکه قطعات مورد تائید نباشد از آن استفاده نشود و از خطرات احتمالی ناشی از استفاده قطعات تقلبی جلوگیری شود.

 

مدارک موردنیاز:

 

 

 ارسال نامه از طریق اتوماسيون و ذکر موارد مورد نیاز

 -  نوع سيستم عامل
    نوع پيکربندي Raid هارد ديسک ها
    نام کاربري ادمين سرور
    پس از اتمام پيکربندي سرور ارسال نامه اتوماسيون به واحد درخواست کننده جهت انتقال سرور

 

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

از زمان ارجاع نامه و در صورت تکميل بودن اطلاعات درخواستي 

  • جهت تست اصالت سرور دو روز کاري
  • جهت پيکربندي نرم افزاري سرور دو روز کاري

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری: دو بار (ارسال و تحویل سرور)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:      مکاتبه اداری
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 


 

منوی نمایش در موبایل