مديريت آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

       
عنوان خدمت:   

 

فعال سازی ایمیل اداری
نوع خدمت:   

 

خدمت به کسب و کار - ویژه مراکز اداری دانشگاه

شرح خدمت: 

 

 

 

 

مدارک موردنیاز:

 

 

 مراجعه به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه و درخواست فعال سازی ایمیل اداری (فرم درخواست شامل موارد: نام کاربری درخواستی- عنوان کامل فارسی – عنوان کامل انگلیسی- معرفی رئیس مرکز تحقیقاتی یا مدیر مسئول مجله- معرفی اپراتور صندوق پستی می باشد)

 *جهت مراکز تحقیقاتی و مجلات، ضمیمه کردن مجوز مجله یا مجوز مرکز تحقیقاتی

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

یک روز کاری

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:      مراجعه به مسئول فناوری و تکمیل فرم درخواست توسط مسئول فناوری اطلاعات
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 




  

   

 

 


 

 

 

 

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

       
عنوان خدمت:   

 

فرآیند فعال سازی ایمیل کاربران
نوع خدمت:   

 

خدمت به کسب و کار - ویژه کاربران دانشگاه

شرح خدمت: 

 

 

کاربرانی که قرارداد آنها به صورت موقت، قرارداد فضای فیزیکی، شرکتی می باشد و در سیستم پرسنلی اطلاعاتی ندارند، نام کاربری موقت و بدون ایمیل دریافت می کنند.

در صورتیکه کاربر در واحدی مشغول به کار می باشد که نیاز به ایمیل دارد، از طرف مدیر بلافصل درخواستی مبنی بر نیاز به ایمیل ارسال شود. در صورت تایید واحد زیرساخت، ایمیل به صورت محدود اختصاص می یابد.

 

مدارک موردنیاز:

 

 

 مراجعه به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه و درخواست فعال سازی ایمیل.

*کلیه کاربران جهت انتقال نام کاربری، قبل از درخواست از اطلاعات ایمیل و مپ درایو (در صورت وجود) خود پشتیبان تهیه نمایند

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

یک روز کاری

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:      مراجعه به مسئول فناوری و تکمیل فرم درخواست توسط مسئول فناوری اطلاعات
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 فرآیند، فعال سازی ایمیل

 


 

 

 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
       
عنوان خدمت:   

 

انتقال نام کاربری
نوع خدمت:   

 

خدمت به کسب و کار - ویژه کاربران دانشگاه

شرح خدمت: 

 

 

کلیه کاربران دانشگاه  (هیئت علمی و کارمندان) در صورت انتقال از واحدی به واحد دیگر در یکی از مراکز مشهد و یا شهرستانها، می باید درخواست انتقال نام کاربری خود را از طریق مسئول فناوری اطلاعات واحد مقصد ارسال نمایند.

*در صورتیکه نام کاربری منتقل نشود، مسئول فناوری واحد مقصد جهت تغییر رمز عبور دسترسی لازم را ندارد و همچنین اگر کاربر درایو مجازی(مپ درایو) داشته باشد به ازای هر بار استفاده از درایو مجازی در مبدا و مقصد با کندی سرعت مواجه می شود.

 

مدارک موردنیاز:

 

 

 مراجعه به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه و درخواست انتقال نام کاربری (اعلام نام و نام خانوادگی، نام کاربری، کد ملی)

*کلیه کاربران جهت انتقال نام کاربری، قبل از درخواست از اطلاعات ایمیل و مپ درایو خود (در صورت وجود) پشتیبان تهیه نمایند

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

یک روز کاری

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:     

مراجعه به مسئول فناوری و تکمیل فرم درخواست درسامانه جيرا توسط مسئول فناوری اطلاعات

سامانه جيرا ---> ايجاد درخواست ---> پروژه اکانتينگ ---> تمديد و انتقال نام کاربري

       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 


امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

       
عنوان خدمت:   

 

 تمدید نام کاربری
نوع خدمت:   

 

خدمت به کارمندان- ویژه کاربران دانشگاه

شرح خدمت: 

 

 

کلیه کاربران دانشگاه  (هیئت علمی و کارمندان و دانشجویان) که نام کاربری آنها دارای محدودیت زمانی می باشد، جهت تمدید نام کاربری خود با مراجعه و یا تماس تلفنی با مسئول فناوری واحد مربوطه نسبت به تمدید نام کاربری خود اقدام نمایند. 

کاربرانی که نام کاربری آنها دارای محدودیت زمانی می باشد شامل: اعضای هیئت علمی (طرح ضریب کا)، قرارداد فضای فیزیکی، دانشجویان مقطع پسا دکترا و دانشجویان مهمان، نیروهای طرحی، پزشک خانواده، شرکتی، شیفت دوم، کار دانشجویی، پیام آوران بهداشت .

*کاربران شرکتی، شیفت دوم و کار دانشجویی علاوه بر ارسال درخواست نیازمند تکمیل فرم تاییدیه همراه با مهر و امضای مدیر بلافصل می باشند.

*دانشجویان پسا دکترا در صورتیکه اطلاعات دانشجویی آنها ثبت نشده باشد علاوه بر تکمیل فرم درخواست، تاییدیه مهر و امضاء شده از سمت مدیر گروه خود را ارسال نمایند.

 

مدارک موردنیاز:

 

 

 مراجعه و یا تماس تلفنی با  مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه و درخواست تمدید نام کاربری (اعلام نام کاربری، کد ملی و تاییدیه مهر و امضا شده و ثبت تاریخ جهت مواردی که نیاز به تکمیل تاییدیه می باشند)

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

یک روز کاری

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:      مراجعه به مسئول فناوری و تکمیل فرم درخواست توسط مسئول فناوری اطلاعات
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 



امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
       
عنوان خدمت:   

 

 فعال سازی سرویس VPN
نوع خدمت:   

 

خدمت به کسب و کار

شرح خدمت: 

 

 

VPN شما را به جای وارد کردن مستقیم به فضای شلوغ و ناامن اینترنت به یک شبکه خصوصی از اینترنت که فقط محدود به خودتان است، متصل می‌کند. VPN‌ها مکان‌یابی شما را بر اساس آی‌پی، به جایی که اصلا متعلق به شما نیست، انتخاب می‌کنند. از همین طریق است که شما خودتان می‌توانید امنیت‌تان را در فضای اینترنت تامین کنید. یکی دیگر از کاربردهای VPNها، ریموت کردن کارمندان یک کمپانی به شبکه خصوصی اداره بوده؛ حتی اگر به صورت فیزیکی در اداره حضور نداشته باشند!

در حال حاضر فعال سازی vpn جهت کاربران دانشگاه به دو صورت می باشد. (مطالعه شرایط استفاده از VPN و گروههای که به آنها این سرویس ارائه می گردد. )

1- دسترسی به صورت محدود جهت اسفتاده از اتوماسیون، حضور و غیاب، استفاده از مجلات الکترونیک دانشگاه (سامانه های داخلی سایت دانشگاه)

2-فعال سازی VPN جهت موارد خاص (ریموت به سرور، سیستم اداره و ...)


 

مدارک موردنیاز:

 

 

* مراجعه به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه و درخواست فعال سازی VPN، اعلام نام کاربری، کد ملی جهت درخواستهای دسترسی به صورت محدود.

*اعلام نام کاربری و کد ملی به همراه تکمیل فرم تاییدیه جهت کاربران با دسترسی خاص 

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

یک روز کاری

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:      مراجعه به مسئول فناوری و تکمیل فرم درخواست توسط مسئول فناوری اطلاعات
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت

 

 



 

 

 

منوی نمایش در موبایل