س- عدم وجود ميل باکس پس از وارد کردن نام کاربري و رمز عبور از طريق صفحه مرورگر چیست؟
- ميل باکس وجود ندارد(نیروی شرکتی، موقت، شیفت 2، تبصره 4، قرارداد فضای فیزیکی، قرارداد حق التدریس، کسانی که کمتر از 6 ماه از قرار داد آنها باقی مانده فاقد ایمیل می باشند. )
- اشکال از پشتيباني فني
س- خطا در هنگام ورود به ميل باکس مبني بر عدم صحت نام کاربري و رمز عبور چیست؟
- رمز عبور اکسپاير شده است
- نام کاربري اکسپاير شده است
- نام کاربري يا رمز عبور اشتبا وارد شده است
- س-خطای عدم تغییر پسورد توسط کاربربه چه علت می باشد؟
- 1- از آخرین تغییر پسورد توسط کاربر 24 ساعت گذشته باشد
- 2- پسورد وارد شده تکرای نباشد
- 3- مشکل Script(از تغییر پسورد ویندوز استفاده شود)