فرايند رفع خطا و بحران
برای ثبت خطاهای بحرانی و غیر بحرانی مسئولین HIS واحدها باید به ترتیب ذیل پیگیری نمایند.
- مراجعه به آدرس http://itc.mums.ac.ir/sites/his/Lists/HIS4/view1.aspx و ثبت درخواست توسط مسئول HIS
- ارسال ایمیل جهت اطلاع مسئول HIS و کارشناس پشتیبان توسط شیرپوینت
- بررسی نوع خطا توسط پشتیبان ، درصورت بحرانی بودن تغییر وضعیت شده و تا 3 ساعت آینده نتیجه اعلام خواهد شد.
- بررسی نوع خطا توسط پشتیبان ، درصورت غیر بحرانی بودن تغییر وضعیت شده و جهت بررسی و زمانیندی تا 24 ساعت آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
- بررسی نوع خطا توسط پشتیبان، در صورت ناقص بودن اطلاعات به مسئول درخواست کننده برگشت داده می شود.
- درصورت رفع خطا به طور کامل به مسئول HIS اطلاع رسانی خواهد شد.

|