مديريت آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

     
عنوان خدمت: 

 

یاده سازی و راه اندازی HIS بیمارستان
نوع خدمت: 

 

پیاده سازی و راه اندازی HIS به درخواست بیمارستان

شرح خدمت: 

  پیاده سازی و راه اندازی HIS به درخواست بیمارستان – امکان استفاده از مزایای نرم افزار His  در بیمارستان

مدارک موردنیاز:

   

جزئیات خدمت

   

 

متوسط زمان ارایه خدمت:   

 

ساعات ارائه خدمت:  

 

تعداد بار مراجعه حضوری:  
  هزینه ارائه خدمت:  رایگان
نحوه دسترسی به خدمت:   

پست الکترونیک 

 

     
راهنمای تکمیل فرم درخواست نام کاربری:

 

  1. درخواست راه اندازی HIS از طرف مدیر بیمارستان
  2. تائید درخواست توسط مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه
  3. خریداری سرور و ملزومات سخت افزاری با نظر واحد زیرساخت
  4. راه اندازی و پیگربندی بانک های اطلاعاتی HIS
  5. نصب مجموعه نرم افزارهای HIS بر روی سرور بیمارستان
  6. برگزاری دوره های آموزشی کاربری HIS برای سطوح کاربری مختلف (رابط، کاربران، مدیران)
 

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت:

 

  

 

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

     
عنوان خدمت: 

 

درخواست توسعه HIS
نوع خدمت: 

 

توسعه HIS توسط بیمارستان

شرح خدمت: 

  فرآیند درخواست توسعه HIS توسط بیمارستان

مدارک موردنیاز:

   

جزئیات خدمت

   

 

متوسط زمان ارایه خدمت:   

 

ساعات ارائه خدمت:  

 

تعداد بار مراجعه حضوری:  
  هزینه ارائه خدمت:  رایگان
نحوه دسترسی به خدمت:   

پست الکترونیک 

 

     
راهنمای تکمیل فرم درخواست نام کاربری:
  1. ثبت درخواست در سامانه مربوطه
  2. تحلیل درخواست توسط کارشناس مربوطه و بررسی عدم مغایرت با ساختارهای موجود
  3. بررسی تیم تحلیل HIS به منظور اجرا یا عدم اجرا و چگونگی اجرای درخواست که ممکن است یکی از سه حالت زیر اتفاق بیفتد:
  4. شروع پیاده سازی درخواست با صلاحدید کارشناس
  5. ارجاع به زیرکمیته به منظور بررسی با حضور رابطان بیمارستان ها و تصمیم گیری در مورد اجرا یا عدم اجرا. در صورت اجرا، چگونگی پیاده سازی درخواست مشخص می شود
  6. ارجاع به کمیته مشورتی به منظور اعلام نظر کارشناسان حوزه مالی، درمان و ... در مورد اجرا یا عدم اجرا
  7. ابلاغ به کارشناس مربوطه به منظور پیاده سازی درخواست
  8. تست نهایی نرم افزار توسط کارشناس
  9. ارائه نسخه آزمایشی به رابط بیمارستان و انجام بررسی های نهایی
  10. بروزرسانی نسخه نهایی HIS در بازه های زمانی مشخص

 

 

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت:

 

  

 

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

     
عنوان خدمت: 

 

راه اندازی نرم افزار جدید آزمایشگاه
نوع خدمت: 

 

خدمت به کسب و کار

شرح خدمت: 

  با توجه به ساختار قدیمی نرم افزار فعلی آزمایشگاه و عدم توسعه آن، جایگزینی آن با نرم افزار جدید آزمایشگاه نیاز ضروری واحد HIS می باشد. با استفاده از تکنولوژی های جدید در توسعه نرم افزار، امکان توسعه در نرم افزار بخوبی فراهم شده است بنابراین در برنامه توسعه HIS، این نرم افزار باید جایگزین نرم افزار قدیم آزمایشگاه در تمام بیمارستان ها شود.

مدارک موردنیاز:

  نامه اداری درخواست راه اندازی

جزئیات خدمت

   

 

متوسط زمان ارایه خدمت:   یه طور میانگین 30 روز

 

ساعات ارائه خدمت:  ساعات کاری

 

تعداد بار مراجعه حضوری:  یکبار مراجعه
  هزینه ارائه خدمت:  رایگان
نحوه دسترسی به خدمت:   

نرم افزار HIS

     
راهنمای تکمیل فرم درخواست نام کاربری:
  1. درخواست راه اندازی آزمایشگاه و بخش از طرف مدیر بیمارستان
  2. تائید درخواست توسط مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه
  3. معرفی رابط آزمایشگاه توسط ناظم فنی آزمایشگاه به عنوان رابط بین آزمایشگاه و کارشناس His
  4. آموزش رابط آزمایشگاه در مورد فرآیندها و تعاریف پایه
  5. انجام کلیه تعاریف پایه مورد نیاز به منظور راه اندازی و شخصی سازی نرم افزار برای آزمایشگاه بیمارستان
  6. آموزش کلیه همکاران آزمایشگاه و پرستاران بخش
  7. راه اندازی نرم افزار جدید آزمایشگاه
 

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت:

 

  

 

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

     
عنوان خدمت: 

 

 امکان ارسال درخواستها به سامانه سپاس
نوع خدمت: 

 

امکان ارائه درخواستهای گوناگون در سامانه سپاس

شرح خدمت: 

  امکان ارائه درخواستهای گوناگون در سامانه سپاس جهت استفاده در تمامی زیر سیستم های موجود در بیمارستان های دانشگاه

مدارک موردنیاز:

   

جزئیات خدمت

   

 

متوسط زمان ارایه خدمت:   

 

ساعات ارائه خدمت:  

 

تعداد بار مراجعه حضوری:  
  هزینه ارائه خدمت:  رایگان
نحوه دسترسی به خدمت:   

شیرپونت

 

     
راهنمای تکمیل فرم درخواست نام کاربری:  رابطین بیمارستانها برای برقراری ارتباط با سامانه سپاس جهت ارائه هرگونه مشکل می توانند به طریق زیر اقدام فرمایند 

 ابتدا وارد بخش درخواستهای پشتیبانی سامانه ها به آدرس  http://itc.mums.ac.ir/sites/software/Lists/List/view9.aspx  شده و آیتم ایجاد مورد جدید را انتخاب می نمایند . پس از ایجاد مورد جدید گزینهایی به شرح زیر آشکار می شود :

1-      راه اندازی سرویهای احراز هویت

2-      رفع اشال در سامانه سپاس

3-      راهنمایی در سپاس

4-      درخواست آموزش در سپاس

پس از انتخاب یک از این موارد درخواست , کاربران نام واحد مورد نظر را تعیین کرده و تلفن تماس را مشخص می کنند و شرح کار مورد نظر را اعلام می دارند. در ضمن در این بخش امکان ضمیمه فایل خطا یا درخواست در قالب فایل اکسل یا word یا PDF امکانپذیر است .  پس از آن کاربران می توانند نسبت به ثبت درخواست اقدام می کنند .

 

 

 

 

 


 

  

 

 

منوی نمایش در موبایل