عنوان خدمت:
|
درخواست نام کاربری | ||
نوع خدمت: |
|
خدمت به کارمندان |
|
شرح خدمت: |
|
کلیه کارکنان دانشگاه جهت استفاده از خدمات الکترونیک دانشگاه می بایست نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. این خدمات شامل (ورود به شبکه domain، ایمیل، نرم افزار چت درون سازمانی(اسکایپ)، vpn، امکانات فایل سرور و ... می باشد. در حال حاضر چهار گروه نام کاربری جهت کاربران اختصاص می یابد که شامل: 1- اعضای هیئت علمی 2- کارمندان 3-دانشجویان تحصیلات تکمیلی 4-دانشجویان عمومی
|
|
مدارک موردنیاز: |
|
مراجعه به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه و درخواست نام کاربری. فرمت ایجاد نام کاربری و مدارک لازم جهت درخواست
|
|
جزئیات خدمت |
|
||
متوسط زمان ارایه خدمت: |
بررسی و رسیدگی به صورت روزانه (در صورتیکه درخواست ها به صورت لیست ارسال شوند به ترتیب اولویت رسیدگی می شود) | ||
ساعات ارائه خدمت: |
ساعات اداری | ||
تعداد بار مراجعه حضوری: | یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها) | ||
هزینه ارائه خدمت: | رایگان | ||
نحوه دسترسی به خدمت: | مراجعه به مسئول فناوری و تکمیل فرم درخواست توسط مسئول فناوری اطلاعات و ارسال مدارک لازم | ||
|
|
||
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت |
|||
|