|
|
| 1 |
آموزش کلیه کاربران سیستم ها شامل ( پزشکان , پرسنل و .. ) |
| 2 |
آماده سازی فایلهای راهنما در قسمتهای مختلف متناسب با شرایط کاری بیمارستان |
| 3 |
نصب و راه اندازی سیستم HIS روی کلاینت های جدید و مشکل دار |
| 4 |
نصب نرم افزارهای جانبی مرتبط به HIS روی کلاینتهای کاربران |
| 5 |
بررسی خطاهای اعلام شده توسط کاربران و راهنمایی یا رفع خطا در حد امکان |
| 6 |
بررسی نیازمندیهای جدید کاربران , تحلیل اولیه و انتقال به تیم پشتیبان HIS |
| 7 |
نصب پرینترو تنظیمات اولیه مرتبط به گزارشات HIS روی پرینترها |
| 8 |
تعریف کاربران و اعمال دسترسیهای مورد نیاز کاربران |
| 9 |
مدیریت کاربران غیر فعال شده و اطلاعات مربوط به پزشکان و رزیدنت ها |
| 10 |
تعریف کلیه اطلاعات پایه HIS مانند ساختار بیمارستان ، بیمه ها و .... در سیستم HIS |
| 11 |
تحلیل و بومی سازی فرایندها با توجه به شرایط خاص بیمارستان |
| 12 |
شرکت در جلسات کارشناسی مرتبط به تغییرات در HIS |
| 13 |
تهیه گزارشات موردی مورد درخواست مدیران یا سایر واحدها |
| 14 |
انتقال و پیگیری درخواستها و نیازمندیهای کاربران HIS از تیم پشتیبان HIS |
| 15 |
پشتیبانی و پیگیری امور مربوط به نرم افزارهای مرتبط به HIS مانند پکس و نوبت دهی |
| 16 |
بررسی و پیگیری خطاهای مربوط به سامانه سپاس |