|
1 |
آموزش کلیه کاربران سیستم ها شامل ( پزشکان , پرسنل و .. ) |
2 |
آماده سازی فایلهای راهنما در قسمتهای مختلف متناسب با شرایط کاری بیمارستان |
3 |
نصب و راه اندازی سیستم HIS روی کلاینت های جدید و مشکل دار |
4 |
نصب نرم افزارهای جانبی مرتبط به HIS روی کلاینتهای کاربران |
5 |
بررسی خطاهای اعلام شده توسط کاربران و راهنمایی یا رفع خطا در حد امکان |
6 |
بررسی نیازمندیهای جدید کاربران , تحلیل اولیه و انتقال به تیم پشتیبان HIS |
7 |
نصب پرینترو تنظیمات اولیه مرتبط به گزارشات HIS روی پرینترها |
8 |
تعریف کاربران و اعمال دسترسیهای مورد نیاز کاربران |
9 |
مدیریت کاربران غیر فعال شده و اطلاعات مربوط به پزشکان و رزیدنت ها |
10 |
تعریف کلیه اطلاعات پایه HIS مانند ساختار بیمارستان ، بیمه ها و .... در سیستم HIS |
11 |
تحلیل و بومی سازی فرایندها با توجه به شرایط خاص بیمارستان |
12 |
شرکت در جلسات کارشناسی مرتبط به تغییرات در HIS |
13 |
تهیه گزارشات موردی مورد درخواست مدیران یا سایر واحدها |
14 |
انتقال و پیگیری درخواستها و نیازمندیهای کاربران HIS از تیم پشتیبان HIS |
15 |
پشتیبانی و پیگیری امور مربوط به نرم افزارهای مرتبط به HIS مانند پکس و نوبت دهی |
16 |
بررسی و پیگیری خطاهای مربوط به سامانه سپاس |