• مکان یابی مراکز درمانی با استفاده از سامانه سلامت

  • مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

فرآیند درخواست نام کاربری



       
عنوان خدمت:   

 

فرآیند درخواست نام کاربری
نوع خدمت:   

 

خدمت به کارمندان

شرح خدمت: 

 

 

 کلیه کارکنان دانشگاه جهت استفاده از خدمات الکترونیک دانشگاه می بایست نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. این خدمات شامل (ورود به شبکه domain، ایمیل، نرم افزار چت درون سازمانی(اسکایپ)، vpn، امکانات فایل سرور و ... می باشد.

در حال حاضر چهار گروه نام کاربری جهت کاربران اختصاص می یابد که شامل:

1- اعضای هیئت علمی

2- کارمندان

3-دانشجویان تحصیلات تکمیلی

4-دانشجویان عمومی

 

مدارک موردنیاز:

 

 

 مراجعه به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه و درخواست نام کاربری.

فرمت ایجاد نام کاربری و مدارک لازم جهت درخواست

 

جزئیات خدمت

 

   

          متوسط زمان ارایه خدمت: 

بررسی و رسیدگی به صورت روزانه  (در صورتیکه درخواست ها به صورت لیست ارسال شوند به ترتیب اولویت رسیدگی می شود)

          ساعات ارائه خدمت:

ساعات اداری
          تعداد بار مراجعه حضوری:  یک بار به مسئول فناوری اطلاعات واحد مربوطه (لیست مسئولین فناوری اطلاعات واحدهای مشهد و شهرستانها)
          هزینه ارائه خدمت:  رایگان
   
نحوه دسترسی به خدمت:      مراجعه به مسئول فناوری و تکمیل فرم درخواست توسط مسئول فناوری اطلاعات و ارسال مدارک لازم
       
   
   

 

 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت